It's like that with you...♥ - kapitel 49

"men älskling, varför får jag dessa?" frågade hon chockat.
"för att du är du, och för att du är bäst" sa jag.
"men herregud, du är helt underbar" sa hon och la undan örhängena på nattduksbordet och tog tag i min tröja och drog ner mig på henne och hon började kyssa mig vilt. Jag besvarade alla kyssar och som vanligt var dem helt fantastiska.
"orkar du idag igen?" frågade jag.
"en stund, gör du?"
"absolut". Vi tog av varandra kläderna och började. Dethär skulle jag kunna göra varje dag...nästan.
Jag fick bita mig i läppen flera gånger för att inte låta för mycket.
Olivia är bäst...den som betyder så mycket mer än alla andra för mig. Den som jag älskar över hela mitt hjärta.


20 December i Olivias perspektiv
Resten av Barcelonaresan var precis som de första dagarna. Inget annat speciellt. Bara sol, bad, njut och mys.
Hemresan var lite bökigare. Men det behöver vi inte gå in på. Vi har också nu fått reda på att tvillingarna är beräknade att komma den 9 Maj.
*
"Kom nu älskling!" ropade Eric. Han stod i hallen och väntade otåligt.
"jag kommer nu!" ropade jag tillbaka och checkade mig en sista gång i spegeln för att se om jag såg okej ut.
Det är julshopping på gång nu. Jag tog tag i Erics hand och följde med honom ut för trappuppgången och ner på gatan.
Vi tog tunnelbanan till NK.
"kan vi gå lite seperat ett tag, du får inte se vad jag handlar" sa jag.
"okej, vi ses sen" sa han och kysste mig.
"japp" sa jag och vi gick åt vars ett håll.
Jaha.. vad skulle Eric vilja ha? Jag gick in på H&M men där fanns inte så mycket i Erics stil förutom en beige halsduk som han nog skulle vilja ha. Jag gick fram och kollade på priset. 149:- .. helt okej.
Jag gick till kassan och skulle betala, men kom på att Eric har min handväska med min plånbok och min mobil så att försöka ringa honom var ju inte så lyckat.
Jaha.. nu är det bara att gå igenom hela NK för att hitta Eric.
Han var omöjlig att hitta. Plötsligt såg jag någon som liknade Eric. Men såklart var det inte han..
Efter en stunds letande satte jag mig på en bänk. Lyckad dag. Min rygg gjorde oerhört ont eftersom att tvillingarna faktiskt blivit rätt tunga nu.
Jag kollade mig omkring och plötsligt såg jag Eric en bit bort. Men vad gör han? Han snackar med en annan tjej i kanske 20 års åldern. Jag kände hur aundsjukan kom rusande. Han gav henne en kram och en puss på kinden och fortsatte sedan kolla på några kläder. Vem fan tror den tjejen att hon är?! Eric är min. Jävla idiot.
Jag gick med raska steg fram till Eric.
"Min handväska tack" sa jag surt.
"Oj, sur eller?" sa han förvånat och gav mig handväskan.
"man har väl all rätt att vara sur när du träffar en massa andra tjejer" sa jag lika argt.
"vad fan snackar du om?" sa han.
"du vet precis vad jag snackar om" sa jag och gick snabbt iväg igen. Ut ur köpcentrumet och började gå ner för gatan. Den kalla snön och den iskalla vinden svepte förbi mig. Jag huttrade och utan att se mig för började jag gå raskt över gatan. Jag hörde Eric ropa efter mig men struntade i det och plötsligt hörde jag en stark tuta och sedan small det till och allt blev svart.
*
Jag kände ingenting, och hörde ingenting. Jag såg ett starkt ljus och någon ängelliknande figur som ropade mitt namn.
"Olivia, kom med mig" ropade den.
*
Erics perspektiv en stund tidigare
Det är omöjligt att handla till tjejer. Jag har ingen aning om vad de gillar.
"Är du Eric Saade?" hörde jag en tjej säga. Jag kollade mig runt och fick syn på en blond tjej i 20 års åldern. Jag log och svarade:
"japp, det är jag".
"åh, så kul, du är riktigt duktig" sa hon.
"Tack så mycket" sa jag. Vi snackade en stund och sedan gav jag henne en kram och en snabb puss på kinden och hon gick iväg. Jag såg Olivia komma emot mig. Jag log mot henne men hon såg inte speciellt glad ut.
"Min handväska tack" sa hon surt.
"Oj, sur eller?" sa jag gav henne handväskan.
"man har väl all rätt att vara sur när du träffar en massa andra tjejer" sa hon precis lika argt som innan.
WHAT?!
"vad fan snackar du om?" sa jag. Har hon blivit helt galen.
"du vet precis vad jag snackar om" sa hon och gick snabbt iväg igen.
"Olivia!" ropade jag efter henne. Jag förstår inte vad jag har gjort för fel? Jag sprang efter henne men glömde att jag hade en tröja i handen så larmet gick ju såklart. FUCK!
"Ursäkta herrn!" ropade mannen i kassan.
"Förlåt mig, jag har bråttom! ta tröjan" sa jag och gav honom tröjan och sprang sedan iväg. Just precis då gick Olivia ut genom dörrarna och ut i det kalla Decembervädret. Jag sprang efter henne och ropade efter henne flera gånger. Men antingen brydde hon sig inte, eller så hörde hon mig inte, utan fortsatte bara att gå. Sedan hände det jag fruktat så mycket. Bilen körde fort och försökte bromsa men slidade på den hala snön och träffade Olivia som gick på övergångsstället.
"OLIVIA!" skrek jag och sprang fram till henne och föll handlöst ner på knäna och grät och grät.
"Hjälp mig någon!" ropade jag. Många sprang fram och försökte hjälpa till. Olivia blödde mycket och jag satte mitt öra mot hennes bröstkorg men kunde inte höra några hjärtslag.

Såja... KOMENTERA! VAD SKA HÄNDA? det går å snabbt att komenetera :) kramar

Skrivet av av: Natalie

Aaaah what?? Nej hon kommer väl inte dö?? Tvillingarna då?? Aaah va spännande!!<3

Datum: 2011-12-06 Tid: 21:04:56
Hemsida: http://ericsaadenovell.devote.se
Skrivet av av: Amanda

allvarligt nu gråter jag! det får inte hända henne någooot! :( men annars är det suuuperbra! :D

Datum: 2011-12-06 Tid: 21:50:22
Hemsida: http://novelsbyyme.blogg.se/
Skrivet av av: Noomi

Ojj shit! :( :o kunde hon inte förstå att det var en av hans fans? ;o

Datum: 2011-12-06 Tid: 21:57:57
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! NÄMEN GUD! :O

Så SORGLIGT OCH SPÄNNANDE!? :'O

LÄNGTAR TILL NÄSTA<3333333333333333333333333333

kjam<3

Datum: 2011-12-06 Tid: 22:36:55
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Erica

Men shit! Hon får inte dö!!!

MER!!!!! <333

Datum: 2011-12-06 Tid: 22:38:34
Hemsida: http://ericsaadestoories.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: