It's like that with you...♥ - kapitel 48

När vi gått en bit fick jag syn på en smyckesaffär.
"Gumman, gå och hitta någon klänning eller något så ses vi sen" sa jag snabbt och släppte hennes hand.
"va? jaha, okej, vad ska du göra?" frågade hon förvånat.
"ehm..en sak" sa jag och kysste henne och hon gick iväg och kollade på lite kläder.
Jag klev in i affären och kollade mig omkring. Riktigt fina grejer.. men dyra..
Fina glittriga halsband med diamanter, örhängen, armband, ringar.. så mycket att välja mellan. Vad skulle Olivia vilja ha mest?
Efter ett tag valde jag ett par jättevackra örhängen med ljusblåa diamanter. Det sved lite i plånboken men vad gör man inte för sin älskade?
Jag gick ut ur affären och såg Olivia en bit bort.
"Olivia!" ropade jag. Hon vände sig och och log stort och jag gick mot henne.

ericsaade-de:   Credits to the rightful owner.
Jag kysste henne och tog tag i hennes hand.
"vad gjorde du?" frågade hon.
"äh, kollade bara på lite kallsonger" sa jag för att hon inte skulle fatta något.
"jahapp, köpte du något?"
"nä, det fanns inget bra" sa jag.
"bra, utan är bäst" sa hon och skrattade.
"du är för rolig" sa jag och kysste henne.
*
Här i Barcelona finns det hur mycket 'Starbucks' som helst så vi gick in i ett runt om hörnet och satte oss vid et bord.
"Vad vill du ha?" frågade jag.
"en Latte tack" sa hon. Jag gick fram till kassan och beställde en Latte till Olivia och en iceshake till mig och sedan satte jag mig bredvid Olivia och smuttade på min shake.
Vi satt där och myste en stund och vandrade sedan vidare till ett köpcentrum i närheten. Vi gick där och kollade i lite affärer.
"Le" sa Olivia plötsligt. Jag vände mig om och såg att hon stod med kameran i högsta hugg. Jag fick ur mig ett snabbt leénde. Bilden blev suddig men whatever..
Vi fortsatte gå. Jag satte ner handen i fickan för att se om örhängena var kvar..phuee de var där i tryggt förvar.
Jag kan knappt vänta att få se hennes mín när jag ger henne dem.
Vi gick in i en affär som hette 'Bonita'. Där fanns bara tjejkläder.. snygga sådanna.
"vad sägs?" sa jag och tog skrattandes upp ett par string-trosor.
"asså Eric ditt lilla snusk" sa Olivia och skrattade och kysste mig.
"ska du säga" sa jag och kysste henne en gång till.
Hon kollade runt bland lite kläder och ittade tillslut en ljusblå blus som va riktigt snygg. 'PARFEKT' tänkte jag. Den kommer passa parfekt till örhängena. Jag log för mig själv.
"Vad är det?" sa hon och log.
"va? vadå?" sa jag.
"Du ler så mystiskt" sa hon.
"jasså, nej, du är bara så fin att man måste le" sa jag.
"åh, varför är du så underbar?" sa hon och kysste mig.
"jag har lärt mig av dig" sa jag.
"amen nu var du så gullig igen". Jag skrattade bara och vi gick för att betala för blusen. Jag plockade upp plånboken.
"Hur mycket kostade den?" frågade jag.
"Men nej, jag betalar" sa hon.
"nej jag betalar" sa jag. Efter en liten stund lyckades jag övertala henne att jag betalar.
"okej då" sa hon och jag lämnade fram pengar till tjejen i kassan och sedan gick vi till hotellet. Nu var vi trötta och utmattade.
Vi gjorde som vanligt. Åkte upp för hissen, la våra saker på golvet och slängde oss i sängen.
Jag kände hur Olivia tog tag i min hand.
"tack" sa hon.
Jag vände huvudet mot henne och hon kollade på mig.
"för vadå?" sa jag försvånat.
"För att du finns" sa hon. Jag la mig närmare henne och kysste henne länge.
"Det är jag som ska tacka dig".
"jag älskar dig" sa hon.
"och jag älskar dig" sa jag och vi kysstes en gång till. Hennes läppar var så mjuka och parfekt fuktiga och bara helt fantastiska. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne. Jag försåt inte hur jag har kunnat överleva hela mitt liv utan henne.
"Sätt dig upp" sa jag och hon satte sig på sängkanten.
"vad ska jag göra?" frågade hon. Jag plockade upp örhängena från min ficka och gav dem till henne.
"men älskling, varför får jag dessa?" frågade hon chockat.
"för att du är du, och för att du är bäst" sa jag.
"men herregud, du är helt underbar" sa hon och la undan örhängena på nattduksbordet och tog tag i min tröja och drog ner mig på henne och hon började kyssa mig vilt. Jag besvarade alla kyssar och som vanligt var dem helt fantastiska.
"orkar du idag igen?" frågade jag.
"en stund, gör du?"
"absolut". Vi tog av varandra kläderna och började. Dethär skulle jag kunna göra varje dag...nästan.
Jag fick bita mig i läppen flera gånger för att inte låta för mycket.
Olivia är bäst...den som betyder så mycket mer än alla andra för mig. Den som jag älskar över hela mitt hjärta.

woop woop!
Gå också in på min blogg http://isabellebrandt.myshowroom.se/

Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

JÄTTE BRA!!

Och bloggen, är det din eller en kompis :D

Mermermermmermermermermermermermermer av kapitel!<3333

Kjam!!<33

Datum: 2011-12-05 Tid: 12:15:37
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: läsare av din blogg

jag älskar din novell . fortsätt att skriva ! :)

Datum: 2011-12-05 Tid: 20:53:08
Skrivet av av: Nathalie

Jag älskar din novell!! Du skriver så grymt bra! Du måste skriva ett nytt kapitel snart kan inte vänta!! Kolla också gärna in på min blogg novell om Eric det skulle va jätte kul!:)<3

Datum: 2011-12-06 Tid: 20:56:34
Hemsida: http://ericsaadenovell.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: